Beat pula

Da exact asa. Sunt beat. Gin cu portocale dupe niste mici cu bere. Multa bere. Adica e un experimetne. Pula mea... cat i au curajul sa scrie beti? adica asa diret de la sursa.
Mie imi palce sa fiu io. Nu-mi plasce de mine da imi place sa fiu io. Asta ii termina pe altii. Sunt deasupra lor. Ma rog., nu sunt eu vinovat - se aseaza la coada singrui. Le e firca de ei. E cava mai groaznic ca frica de sine?  Ii doare cand sunt mai smecher ca ei. Si imi place asta. Sta i sa fac pipi.

Am facut pipi. Mult. Shift enter Corect.
 Deci daca sterg aricolu il gasiti pe gogle cash. Asa... ziceam cda imi palce sa fiu smecher. Sa mor daca nu.. E ceva ciudat. Imi place sa fiu smecher fata de cocosi. Adica eu am peene. Penele astea ssunt de multe ori mai tari ca pula. Adica veiz tu? daca e o gagica si zece cocosi, eu scot penele la ivela, sperii cocseii si raman cu gagica care nu mai are de ales decat inte mine si mine.
Barbatii sunt prosti. Eu nu. Clar. Capishii? Cacat, cred ca tocmai am muncit in locul ei.

Acu ascult melodia din sidebar. E bestial . ti--o dedic. Da-i play sa manteleg i
Touul in viata e erotic. Da! Pro ce pula mea imi tot ies sortkeysuri? Nu vreau sa printez.
ZIceam ca totu l in viata e supus eroticului. Puteti sa zxceti ca sunt perves ,maniac, bolnav ,bulangiut. Da eu asa vad lucruriel. Nimic pe luema asta nu s-ar intampla fara eros. Fara sex, fara dorinta n-ar fi nimc. Biserica se inseala amarnic iar Darwin a fost pe aproapre. Fara sex nu exista evolutie. AM zis. eEu . Bogdan Popa. Pariez ca astra o sa-mi placa si cand ma trezesc.

E fowte greu sa scri ametit. Mici nu stiu de ce o fac. Pentru mine? Sa ma dau rotund? Nu ma intereseaza, Fac ce vrau. Clar? E blogu meu, sunt eu, fac ce vreau. Ma fac de cacao? SO?

AM promis pe nu stiu unde ce blog cam sa scriu un artico l fericti, bucuros happy. Asta e. E cel mai hapy articol. Eu sunt eu,  Sa ma fut in el de constient ca to vrea sa fie deaupra alcoolului. DEci! Eu sunt eu, eu iubesc femeile si dretpatea si bunl simt is adevarul. Si cine nu ma crede sa mi-o suga. Si cine ma iubeste sa mi-o suga. Si ipocritii sa ma judece.

Daca sterg articolul sunt ipoctit.

42 de comentarii:

  1. m-am cacat pe mine de ras : ))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim8:07 a.m.

    Cel mai bun articol de pana acum! De pe orice blog! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim9:04 a.m.

    Interesant :) cum se schimba omul dupa cateva pahare.

    as fi vrut sa-mi dai mai multe detalii in legatura cu comentul pe care l-ai lasat pe lanoapte .
    sanatate

    RăspundețiȘtergere
  4. Briliant... briliant I say.
    Imi aduc aminte de posturile pe care le scriam fumata. :))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. =))Nu stiu daca e cel mai happy articol, dar cu siguranta e cel care alunga aberatiile alea legate de tristete. Am sa ma tin de promisiune, dar cred ca am sa evit sa iti urmez exemplul pentru ca s-ar putea sa iasa cel mai trist articol (depinde de alcool), in loc de cel mai happy...Sau poate am sa experimentez cateva zile :))cine stie ce geniu alcoolizat zace in mine ;)) Clar e cel mai bun blog! Bravo p....!( :P)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc tuturor. Nu strica niste sfaturi anti mahmureala ca sunt rupt. Nu mai doare capul asa rau dar sunt extrem de ametit. Si e vai de curul meu. Berea amestecata cu sucul de portocale de la gin are efecte devastatoare...

    Bloguiala asta presupune prea mari sacrificii. Sper sa rezist pana la capat. Momentan sunt in cautarea motivatiei.

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Mancat, dormit, trezit, mancat; dormit, trezit, mancat; dormit, trezit, mancat; iar mancat, apoi dormiiiittt! Hei, wake up and eat!

    Try it!;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Stat in pat + un suc de portocale/lamai. Asta pana cand crezi ca poti merge, apoi o iei teleleu pe strada, iti mai aerisesti capu'.

    RăspundețiȘtergere
  9. @roxana. I did it. Worked like charm. Kiss!

    @flaviu: fara suc de portocale! Teleleu pe strada, cu masina banuiesc? Altfel e mult prea complicat pentru un tip asa comod ca mine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu ştiu de ce, dar mie mi se pare postarea asta debordant de tristă. :(
    P.S.: Şi dacă o femeie n-ar avea de ales decât dintre tine şi tine, ar putea la fel de bine să nu aleagă pe niciunul, ci să meargă la cel mai apropiat sexshop pentru cel mai tare vibrator. :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Si in felul asta nici nu s-ar mai umple pamantul de tristi.

    RăspundețiȘtergere
  12. :) tristeţea nu înseamnă depresie. Tristeţea poate fi foarte benefică. Mai eşti mahmur? :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Deloc! Mai rau. Sunt in sevraj. Trebuie sa beau neaparat.

    RăspundețiȘtergere
  14. ...multe lichide. Trebuie să bei neapărat multe lichide. :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Uf!, mi-e dor sa beau...:( dar ma gandeam ca pe sambata o fac. Si o s-o fac rau! ROAR!! :D Si-atunci te vizitez iar, sa fur sfaturile;).

    RăspundețiȘtergere
  16. Lexi, lasa vorba si alcoolul. De cand n-ai mai scris ceva? Vezi ca ne suparam!

    RăspundețiȘtergere
  17. Lexi, să nu te superi pe mine, dar eu am citit „Roaaaaaar!! :D Şi-atunci te vizitez iar, să fur sfârcurile ;)” În primă fază m-am ruşinat, apoi m-am intrigat, era cât pe ce să mă revolt dacă nu bulbucam ochişorii la timp să văd „sfaturile” acelea! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Mai taly... Vai de mine cat am ras! Tampito! :)))

    Asa mai patesc uneori cand citesc tiltluri prin ziare sau diferite panouri publicitare. Vad tot felul de obscenitati. Acu, chiar te cred ca ai visat ceva umed.

    RăspundețiȘtergere
  19. Şi nu sunt tâmpită! >:P

    RăspundețiȘtergere
  20. Sper ca ti-ai revenit din mahmureala. Sa ai o zi faina !

    RăspundețiȘtergere
  21. De revenit sunt ferm convinsa ca ti-ai revenit. Intrebarea este: mai traiesti?
    Nu de alta, insa intra lumea la idei cu pauza asta sriitoriceasca in care ai intrat. :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Stiu taly. Nici eu nu sunt :)))
    Multumesc Mecanism Automat. Este chiar o zi faina. Azi vand casetofonul si plec!
    Evil. Deci EVIL! Tocmai incercam sa ma conving ca pauza nu e din lipsa de inspiratie! Si ca doua zile acolo nici nu reprezinta o pauza.. Da? Ai ruinat tot.
    Ramaneti aproape. Urmatorul articol il expediez de peste hotare! Vocabularul va fi imbogatit substantial!

    RăspundețiȘtergere
  23. Chiar asa.. unde pleci? .. si pe noi cui ne lasi?... :L)

    RăspundețiȘtergere
  24. Cine vrea vederi de la un blogger vagabond sa-mi lase adresa de domiciliu pe mail. Trimit tuturor cu mare drag.

    Aaa! :)) Mi-am adus aminte. Sa vedeti ce curioasa o sa fie evilvan. :)))

    RăspundețiȘtergere
  25. Va pup! Am plecat! (bogdan popa via tastatura)

    RăspundețiȘtergere
  26. Anonim9:01 a.m.

    Ha-ha! Esti un om rau si o sa ma ai pe constiinta. ;)

    RăspundețiȘtergere
  27. stii ceva?
    cred ca e cel mai sincer articol pe care l`am citit vreodata.
    si mi`a placut.
    cred ca putini au curajul sa scrie dupa ce au baut (mult) :))
    bravo. :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu ştiu cât de sincer e articolul sau despre ce doză de curaj e vorba, cert e că puţini mai sunt în stare să scrie după ce au băut mult. :)) Deci, da... bravo. :))

    RăspundețiȘtergere
  29. Ai ajuns cu bine? Trebuia sa fi dat vreun semn pana acum....Deci?

    RăspundețiȘtergere
  30. Multumesc, multumesc. Se intrevede deja o recolta bogata de cornite. Da, eram beat si sincer.

    Am ajuns cu bine Godddes. Multumesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Anonim2:25 a.m.

    Rahat.. nu erai destul de beat incat sa uiti sa pui virgule.. dar destul de beat incat sa mananci litere.. rahat..ce vrajeala ieftina...

    RăspundețiȘtergere
  32. Ma bucur ca ti-a placut, Anonim. Uneori avem nevoie de vrajeli ieftine. Alte ori avem nevoie sa scredem ca doar sunt vrajeli ieftine.

    Uneori avem nevoie sa fim cum vor ei. Alteori nu-ti pasa de ce cred ei.

    RăspundețiȘtergere
  33. deci am facut pe mn de ras thoamne cel mai amuzant articol:)))))...foarte tareeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  34. deci cel mai tare ...am facut pe mn de ras:))))))......super tare....

    RăspundețiȘtergere
  35. baaa betivile ma doare burta,termina.

    RăspundețiȘtergere