Așa, de nebuni!

Băi, deci am chef să ne urcăm în mașină și să fugim de lume, prin lume. Înțelegi?
Vreau soare, cafea de la benzinarie, asfalt și cracii tăi goi, fix pe bord. Desculți. Așa, că-mi place. Te iubesc. Ai luat țigările?
Vreau muzică și zâmbet și șuvițe în vant și libertate cu tine. Să ne ciondănim puțin că merg prea tare (clasic) sau că drumul către nicăieri era la dreapta, nu la stânga, pe unde am luat-o eu, că sunt "deștept". Aha.
Și pe urmă să te frichinești căutând o brichetă, că mie nu mi-o ceri, că-mi distragi atenția de la drum.. De parcă până acum, cât ți-ai ținut mâna pe piciorul meu, eram foarte atent la drum. Fix prin parbriz mă uitam. La fata aia morgană. Bună fată. Te-ai calmat? Bag de seamă că tot ce mă omoară la tine, mă face să simt că trăiesc.
Și după ce-mi trec dracii că ai draci, simt iar cât de mult te iubesc și te ador și te vreau. Arată-mi ceva sexy. Nu, nu trece nicio mașina. Hai. Wow! Doamne, ești perver aa.. perfectă. Îmi place. Ești minunată. Semeni cu tot ce mi-am dorit vreodată. Viața bate filmul, iar iubirea bate orice. La fundul gol. Ne vom ocupa și de el.  E nebunie, e mișto, ești tu, sunt eu, te iubesc.













Un comentariu: